Zwemmen met een schildpad: 1 bucket list item minder!

27 september 2018 - Pemuteran, Indonesië

De snorkeltrip van vandaag was totaal het tegenovergstelde dan die van vorige week! Zelfs tegen al mijn verwachtingen in heb ik iets van mijn bucket list kunnen afvinken: zwemmen met een wilde schildpad! Dat was écht een wow-ervaring voor mij!
Het koraal, de visjes, zeesterren, strand,... Het was af vandaag. Lunchen hebben we op het strand gedaan in een kleine baai. Om af en toe af te koelen ging ik wat in het water liggen. Plots voelde ik iets krassen aan mijn hand, gelijk een takje dat schaarde. Toen kreeg ik het in 't oog dat een vis me aan het bijten was, rotzak! Probleem is dat die kei goed gecamoufleerd waren en je ze dus nauwelijks kon zien. Maar soit, weer een ervaring rijker!
Ik heb nog een wandeling gedaan naar "romantic beach", die was redelijk zwaar in deze hitte en ik voelde al dat de zon me te pakken had.
'S avonds ben ik iets gaan eten met een meisje van de Dominicaanse Republiek en nu in Londen woont. Heel gezellig gehad met haar en ze wil me in Lonen rondleiden als ik zin heb! Reizen kan verslavend zijn!
Zo bedje in, alleen weet ik nog niet goed hoe, want alles doet pijn! Gelukkig ben ik ook al aftersun gaan kopen!

1. Mama en papa:
    28 september 2018
    Geweldige goede investering zo een busje aftersun! Wij vinken ook een dagje op de kalender af!
  2. Gwendoline Deflem:
    28 september 2018
    Oooh Indra! Zwemmen met een schildpad, fantastisch! Ben blij te lezen dat het zo fijn is ginder en dat je toch mensen leert kennen. xxx van ons! En ne kus van Michelle die tegenwoordig braaf gaat slapen en luistert! Joehoew! :-D