Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
171

Over mij

Over mezelf… Wel het is moeilijk om iets over mezelf neer te pennen… Wie ben ik? Waar begin ik? Wat is relevant? Wat is interessant?

Laten we beginnen! Ik ben een 28-jarige vrij-gezellige jongedame  en woon samen met mijn hond-dochter Nala in ons eigenste roze kasteeltje. Hobby’s heb ik niet, TV kijken doe ik nauwelijks en toch heb ik altijd tijd te kort! Waarmee ik mijn dagen vul, goeie vraag… Waarschijnlijk met  werken, huishouden en het liefst van al: leuke dingen doen met vrienden of op m’n eentje!

En dan nu het belangrijkste onderdeel van mezelf en de reden van mijn blogje: Mijn Reislust!

Wel de reislust (of mooier gezegd: wanderlust) zit al lang in me en is de laatste jaren alleen maar gegroeid door een goede voeding. Het grootste probleem dat ik heb is mijn visie op de wereld: elke plek op aarde heeft iets moois! Overal en in elke situatie vind ik iets wonderbaarlijks. Een autovakantie naar/door een Europese bestemming, citytrips, langere en verdere reizen,…  noem maar op en je krijgt een overenthousiaste Indra die luidop begint te dromen! Maar liefst van al een Indra die vol spanning begint te plannen!

Dat is zowat het voornaamste en meest relevante over mezelf om hier neer te pennen!

Over mijn reis

Mijn komende reis gaat naar Indonesië en Maleisië. Het enige dat vastligt op deze moment is aankomst en vertrek. Ik kom aan op 18 september in Denpasar (Bali, Indonesië) en vertrek terug op 20 oktober vanuit Kuala Lumpur (Maleisië).

In eerste instantie dacht ik “ik boek de eerste nachten en bekijk ter plekke wat, waar, wanneer, hoe,… En ik hou het low budget met hostels”. Juist ja, eerste instantie…

Dus in tweede instantie heb ik nog véél werk voor de boeg! Maar ik bekijk het positief: mijn vakantie is al begonnen vanaf de moment dat ik mijn tickets heb geboekt!

Bezochte landen

Ik heb 26 landen (11%) bezocht:

Albanië, België, Costa Rica, Cyprus, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Kroatië, Letland, Maleisië, Nederland, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.