Terug thuis!

22 oktober 2018 - Scherpenheuvel-Zichem, België

Zaterdagochtend ben ik op het gemak naar de luchthaven vertrokken en veel te vroeg er aangekomen! Ik heb nog een paar uur moeten wachten voor de check-in en dan nog eens 2,5 uur vooraleer het boarden. Op die moment duurt elke minuut een eeuwigheid. Van de moment dat ik op een luchthaven kom, wil ik eigenlijk zo snel mogelijk thuis zijn. De eerste vlucht was een snelle, een 2 uurtjes en ik was in Bangkok! Daar heb ik wat rondgelummeld en voor ik het wist konden we alweer boarden. Zelfs de tweede vlucht ging supervlot. Een halve film, slapen, de2e helft van de eerste film, film nummer 2 en 10 minuten later stonden we aan de grond. De bagage pick-up ging zeer vlot en voor ik het goed en wel besefte was ik buiten!

Daar stond mijn ventje klaar! Super blij dat ik was om hem na 5 weken terug vast te kunnen nemen!!! Toegeven... ik had hem écht wel gemist. Eens thuis gekomen had mama me een welkomscadeau'tje klaargezet: een lekker ontbijt voor ons getweeën! Superlief! Nala die had me precies niet zo hard gemist. Ze was enthousiaster met Glenn die thuiskwam dan met mij. Tja, van je hond moet je het hebben zeker?! Na het ontbijt en wat geknuffel met Glenn ben ik naar de bakkerij gegaan om mama, papa en zus te verrassen. Die waren inderdaad verrast en super blij. Dan ook nog naar bomma en bompa gegaan, ook die waren zo blij dat ik terug was. Mmmm… je zou het bijna niet meer doen... Maar... het leven is te kort en de wereld te mooi om thuis te blijven rondlummelen! :D

Dus, ik heb enorm genoten van mijn reis. Naarmate het vorderde werd ze wel mooier. In het begin heb ik wat tegenslagen gehad en even wou ik echt gewoon terug naar huis. Maar dat kon moeilijk en ik had hier zo lang en zo hard naar uitgekeken dat het wel goed moest worden. Ik heb vele mensen ontmoet. Vele ben ik al vergeten, maar sommige, weet ik nu al, die gaan me voor altijd bijblijven! Zoveel ervaringen rijker, goede en slechte. Zoveel dingen geleerd over de verschillende plaatsen, mensen en mezelf. Ik ben er zeker van dat het me op persoonlijk vlak rijker heeft gemaakt. En zelfzekerder vooral, ik weet nu zeker dat ik meer kan dan ik mezelf had voorgenomen. Het voornaamste is dat ik dingen kan loslaten nu. Alle dingen die niet gaan hoe je gepland had, niet hoe je verwacht had, en toch ga je er niet dood van en komt alles altijd goed!

Bij deze kan ik wel stilaan afsluiten hier op mijn blog. Maar als je nog dingen wil weten, horen of vragen: let me know! Met een hapje en drankje erbij kan ik nog uuuuuuuuren blijven doorgaan! :)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl