Rustige dag

21 september 2018 - Ubud, Indonesië

Dag 3 is al beter meegevallen. Ik heb lekker uitgeslapen en ben op het gemak naar Ubud gereist. De hostel valt goed mee qua netheid en hygiëne. Er is een leuk zwembad waar ik onmiddellijk verkoeling in heb gezocht en een zalige hangmat waar ik rust heb gevonden!
Ik ben nog naar het sacred monkey forest gewandeld, waar de aapjes mij geamuseerd hebben! Zalig om die kleine dingetjes zien rond te huppelen, spelen, eten, (bek)vechten,... Er was er eentje dar me aan onze kleine Killian deed denken: een jong dat nog niet stevig op zijn beentjes stond en constant omver viel. Hilarisch en toch grabbelde het steeds terug recht en probeerde het opnieuw.
De avond heb ik doorgebracht met een Nederlands meisje, we zijn iets gaan eten en ik heb fruit en granola voor morgenvroeg gekocht. Drakenvrucht en minibanaantjes (kei schattig!).
Morgen ga ik 2 tempels bezoeken, bird park, rijstvelden, koffieplantage en een waterval. Druk schema dus nu op tijd mijn bed in en hopen dat ik flink doorslaap!

Monkey forest

1. Gwendoline Deflem:
    21 september 2018
    Tof meid! Leuke foto's!
  2. Shiva:
    22 september 2018
    Aapjes rondom u? Alsof je niet eens weg bent geweest 😁. Zoiets geeft je waarschijnlijk een spontane gevoel van geluk.. enjoy!!!
  3. David:
    22 september 2018
    Tof dat we via jouw blog alles kunnen volgen, spaart mij de reis naar ginder uit 😉
  4. Indra:
    23 september 2018
    @Shiva: het voelde aan als thuis tussen de vriendjes!
    @David: als je me sponsort wil ik op verlof blijven gaan en verslagen schrijven :)
  5. Indra:
    25 september 2018