De eerste indrukken

19 september 2018 - Sanur, Indonesië

Je komt van de luchthaven af en de taxichauffeurs rippen je al langs alle kanten af! Maar een gewaarschuwd mens is er 2 waard zeker, ik heb kunnen afdingen 1-0 voor Indra.

De taxi heeft me aan de hoofdbaan afgezet en ik moest nog een "raar steegje" door. In eerste instantie leek het me maar niets, griezelig zelfs... Maar er zijn hier meerdere hostels en er kwam leven naarglang ik verder doorging. Wat me onmiddellijk opviel was de geur van de bloemen rond me heen: dit is iets voor papa! Na mijn installatie heb ik het strand opgezocht. Drie keer de verkeerde richting gekozen maar uiteindelijk zag ik het water (halleluja). De minimalistische dijk heb ik een stukje gevolgd en me uiteindelijk neergezet op een oude houten bankje met bijhorende tafel. Bananensap, salade en loempia's: zeer lekker afzonderlijk, samen vond mijn maag het niet zo'n puik plan.... Maar het is binnen gegaan!

Nu is het al 21u en ik trek mijn bedje in! Het is een lange dag geweest en morgen ga ik snorkelen met de roggen!!

Toedeloe!!

1. Shiva:
    19 september 2018
    Slaapwel!!!! Uw avonturen wil je (relatief) uitgerust beleven 😁. Zeer blij te horen dat je veilig bent aangekomen! Xxxx
  2. Gwendoline Deflem:
    20 september 2018
    Hey girl! Fijn dat je goed bent aangekomen! Geniet van het snorkelen vandaag! :-)