Delayed post!

19 september 2018 - Sanur, Indonesië

Bij het schrijven is het 19u Brusselse tijd, 22u lokale tijd (ergens ten noorden van Kabul) en ik verveel me! Ik heb al 3 afleveringen Reign gezien, 1,5 film gezien, wat geslapen, wat in mijn boek neergepend en nog maar één keer eten gehad... Maar we zitten half weg: nog maar 5,5 uur te gaan!

Ik moet mezelf nu al opkikkeren, dat beloofd... Eerlijkheid gebied me dat ik het vertrek en de laatste voorbereidingen toch wat onderschat heb :s.

Woensdag was ik nog euforisch: na alles geregeld te hebben op een eiland waar ik niet geraakte heb ik dit kunnen rechtzetten. Plan was Pangkor te bezoeken, in uitvoering wordt het Penang. Bwa het zal ook wel mooi zijn en vooral praktischer. Kwestie dat ik geen 6 uur in een bus moet reizen om dan nog een ferry te moeten nemen... Nee, gewoon vlieger op in Medan en poef aankomen in Pangkor. Na Pangkor ga ik in Maleisië zelf rondrijden, dus neem ik mijn internationaal rijbewijs mee want het Europese is ginds niet geldig. Zo gezegd, zo gedaan. Veiligheidshalve neem je van je reisdocumenten ALTIJD een kopie'tje. Dus diezelfde euforische woensdag ligt mijn rijbewijs op mijn bureau en plots... mijn oog valt op het witte papiertje... Tiens er staat daar een datum op! F***!!!! 22.01.2018!!! Neeeeee... Gelukkig krijg ik van mijn collega's de zekerheid dat het maandagavond nog in orde zal zijn... Oef, chance dat ik dinsdagmiddag pas vertrek :)!
Vrijdagavond zet ik nog een feestweekend in en tadaaaa: La Shiva heeft me een cadeautje bij: mijn felbegeerde rijbewijs!!! Leuk dat je sommige collega's ook je vrienden mag noemen! (Nu genoeg gestoef over hardwerkende collega's)
Dusja... Dan zit je met de vraag: wat ben ik nog allemaal vergeten? Welke details mis ik? Als ik iets mis, is het dan zo belangrijk?
Het zal wel niet...
Dus zondag en maandag nog super gezellige dagen gehad... Stelde iemand me maandagavond de vraag: je bent toch al ingecheckt? F***! Vergeten!!! Thuis gekomen heeft hij me nog moeten helpen ook... Ik die altijd zo goed mijn plan trek kreeg mezelf nog niet ingecheckt...

En dan vanochtend afscheid moeten nemen. Het viel zwaarder dan verwacht eerlijk gezegd... Dit is niet zoals mijn vorige alleen-reis.
Ik ga mezelf nog enkele keren tegen komen komende weken...
Ondertussen ben ik al een half uur verder. Misschien nog een aflevering Reign en erna de slaap proberen te vatten! Ik ga 6 uur nacht missen überhaupt... Catastrofaal voor een Indra!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade